کارگاه برندسازی یک در یک

برندسازی
طراحی_هویت
پژوهش
تحقیقات
داستان شکل‌گیری یک در یک، چیزی از جنس به ثمر رسیدن یک بذر است، بذری که پس از سال ها تجربه و آزمون و خطا در استدیو طراحی سه در چهار جوانه زد و حالا مثل یک بامبو به سرعت در حال رشد است. چرایی به وجود آمدن آژانس یک در یک، کمک به سازمان ها و برندهایی است که می خواهند مسیر رشد و تحول خودشان را به کمک راهکارهای برندسازی با سرعت بیشتری طی کنند. برندهایی که به صورت ارگانیک شکل گرفته و حتی رشد خوبی را هم تجربه کرده اند، اما حالا می خواهند با توسعه برندشان ادامه مسیر را به صورت اصولی و با تعریف مکانیزم ها منطبق بر استراتژي واحدی پیش ببرند. رویکرد یک در یک در پروژه های برندینگ رویکردی علمی و تخصصی است، استفاده از تیمی متخصص در حوزه استراتژی و تحقیقات یکی از اصلی ترین مزیت های ما به شمار می رود، از طرفی دیگر با توجه به تجربه ۲۰ ساله در حوزه دیزاین به دنبال حل مسئله های ارتباطی برندها است. ما بر پایه تحقیقات و پژوهش های کیفی استراتژی هویت متمایزی را برای برندها خلق می کنیم، در ادامه با استفاده از دانش و تجربه دیزاین، هویت حسی و بصری منحصر به فردی را برای برند طراحی می کنیم. ما به برندها کمک می کنیم تا آن ها بتوانند احساس و ادراکی مثبت در ذهن مخاطبان شان بسازند. ما به برندها کمک می کنیم تا آن ها با مخاطبانشان وارد یک رابطه عمیق و طولانی مدت شوند. نتیجه این رابطه عمیق، ماندگاری، اثربخشی و به ثمر رسیدن برند است. اگر شما هم به دنبال اثربخشی هستید و می خواهید ارتباطی طولانی مدت و عمیق را با مخاطبان برندتان بسازید، اگر می خواهید همواره یک پله بالاتر از دیگر رقبای تان باشد ما آماده کمک به شما هستیم.

پروژه ها

اعضای تیم

احمد زمانی

-----------

پوریا اسراری

-----------

مجید کشاورزی

-----------

محمد ارژنگ

-----------