رویداد «خلاقیت هزار فردا»؛ پلی میان داستان‌نویسی و هوش مصنوعی

امید به آینده و ساختن تصویر از آینده مهم ترین عامل تحرک نسل جوان برای ساختن کشور است.
رویداد «خلاقیت هزار فردا»؛ پلی میان داستان‌نویسی و هوش مصنوعی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امید به آینده و ساختن تصویر از آینده مهم‌ترین عامل تحرک نسل جوان برای ساختن کشور است.رویداد «خلاقیت هزار فردا؛ یک فرصت» برای دخترانی است که علاقه‌مند به تخیل و تصور آینده هستند. در این رویداد، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک روایت یا داستان از آینده‌ای که مد نظرشان است بنویسند و با ایده‌پردازی تصویری و خلاق برای متن‌ها آن‌ها را به تصویر بکشانند و در انتها با کمک هوش مصنوعی آینده را به شکل گرافیک به منصه ظهور برسانند.رویداد خلاقیت هزار فردا فرصتی برای دختران نوجوان 13 تا 20 سال علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های جدید و ایجاد ارتباط با دیگران است. در این رویداد، شرکت‌کنندگان با موضوعاتی مانند داستان‌نویسی، روایت‌نویسی، طراحی، تصویرسازی و هوش مصنوعی آشنا خواهند شد و به چالش‌های جذاب و خلاقانه‌ پاسخ خواهند داد.

در این رویداد هنرجو‌ها قرار است در سه مرحله کنار هم یک اثر خلاقانه و تصویری از آینده خلق کنند. در انتها هم آثار توسط داوران بررسی می‌شود و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود .

مربیان این رویداد هادی محمدیان، محمدرضا دوست‌محمدی، رضا وحید‌زاده، محمود آراسته نسب، میکائیل براتی، ارسلان عیوض زاده، محمد صالحی، سارا رحیمی، فاطمه بهروز فخر و نگین فراهانی هستند.